Tuesday, December 21, 2010

Kek Lapis Qishtoh



Kek Lapis Qishtoh.
Warisan turun temurun masyarakat melayu di Irbid.
haha.sukahati je bagi nama.
al-kisah,
kami para sanfourah ni dapat resipi ni dari senior.
senior tu dapat dari senior sebelum tu,yg dapat dari senior sebelum-sebelum tu jugak.
kira turun temurun la tu kan?
hehe.


hasil kerja tangan beberapa orang  penduduk sakan kuning.
maaf.comot-comot itu,kesilapan teknikal.
heh.





senang dan sedap.
sape yang tak reti buat ni,tak boleh kawin.
haha.


notakaki: 
-entry ni ditulis semalam sebenarnya.sambil makan pai apple teynmeed yg sangat sedap itu.*aku promote ni teyn.hehe*.
-kalau nak resepi tu,sila la tanya senior anda. =)


4 comments:

hameeda said...

waaa.. sodapnye!!! hehe.. tq promote.. hahak..

Dr. Nur Farah Aisyah said...

ehem ehem.
awak tu, asal la saya takde dapat pulak ea resipi turun temurun ni??
nak jugaaaaaaaaaaaaaaaak!

dapat resipi je pun dah cukup la.
care to share?
*wink2 ;)

nazreiy said...

oi, bpe kali mau ckap maa...

`Izzati Idris said...

kak fasha ; meh la dtg sakan kuning..hehe

naz ; haha.lagi ko x bg,lg aq buat. =p