Monday, October 25, 2010

Alhamdulillah..


Assalamu'alaikum
Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.
segala puji bagiMu Ya Allah.
syukur padaMu Ya Rabb.

Terima kasih Ya Allah.
Kerana memakbulkan doa hambaMu ini.
Terima kasih Ya Allah.





ok,sangat susah nak explain perasaan aku sekarang.
tak tahu nak cakap ape.
tyme dpt surat tu.sangat excited.
excited sebab kecuakan menunggu.
since hari temuduga tu.
membawa berita gembira.
yang sangat tak disangka2.

semoga,
ia dapat menjadi permulaan baru buat diri ini.
untuk lebih istiqamah dlm mengulang hafalan lama.
untuk lebih bersemangat menambah hafalan baru.
untuk lebih bertanggungjawab dalam menjaga kalam Allah.

moga ia dapat menjadi turning point juga,
untuk lebih meningkatkan amal dan ibadah.
lebih berhati2 dalam setiap perbuatan.
lebih berhemah dalam tutur kata.
lebih tekun dalam blajar.
lebih berusaha untuk recharge iman.
lebih giat utk mencari mardhatillah.

semoga aku dapat mejaga hak-hak aku sebagai
seorang hamba
khalifah
dai'e
anak
pelajar
kakak
sahabat
dan juga
sebagai hamalatul quran.


setiap perkara yang berlaku,ada hikmah di sebaliknya.
ternyata,Allah dah merancang yang terbaik untuk aku.
moga aku dapat memikul amanah ini dengan sebaiknya.
doakan aku.

1 comment:

tepianmuara said...

selamaaaaaat!

(cukup 6 harkat)